Új hír! Egy kicsit jó is, meg nem is. Viszont bíztató. Újabb próbálkozás után legalább egy pillanatra, de hallatta a hangját, az öreg vas. Hogyan sikerült? Hát kis csalással. Öntöttem a gyertya alá egy kis benzint. Ezután gyakorlatilag miután ráadtam a gyújtást és egy rúgásra beindult. Aztán ahogy elfogyott a gyertya alól a nafta csend lett. Ez volt az a pillanat, amikor általában ilyen esetben nem szokás örülni. De hát csak ez volt az első igazi hang! Szóval egy gyors telefon, némi ötletgyűjtés aztán újra nekiálltam a karburátornak. Végül is a benzin belefolyik, csak onnan nem megy tovább. Sajnos.
Szóval újra szétszedtem a képen látható alkatrészt. Most már kicsit jobban, mint a múltkor, aztán közben némi telefonos értekezés egy tőlem sokkal hozzáértőbbel (alig több mint egy óra) és már össze is raktam.
Persze nem ennyire darabokra, de a fúvókák jó részét sikerült átnézni. Ezek lényegében tiszták is voltak. Tehát nyugodtan, és bizakodóan csavaroztam össze az alkatrészeket. Aztán izgalommal vártam az eredményt. Némi szerencsétlenkedés után (gyertya pipa nem volt a helyén, benzincsap zárva... ) aztán megpróbáltam az indítást. Kis szívatás, némi rugdosás, és gyújtás. Aztán továbbra is semmi. Hmmm... Így hát öntöttem egy kis benzint a gyertya alá, mondván nem járta még át a rendszert az üzemanyag. Erre ismét egy röpke siker. Persze ettől már nem voltam annyira feldobva, mint az elsőtől, hiszen ez sem tartott tovább. Így mára megint feladtam. Hamarosan folyt. köv. …
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.