HTML

Egy másik motoros naplója

A neve alapján nyilván egy motorosról szól. de kicsit konkrétabban egy motorosról és az Ő motorjáról. Lényegében a kapcsolat alakulásáról a kezdetektől. A jármű pedig nem más, mint egy 1969-es MZ ES 125.

2012.05.18. 11:25 sztam

Lassan minden összeáll

Az utolsó bejegyzés óta már kb fél év telt már el, de újra itt vagyok! A jó idő már itt van egy ideje, bár most kicsit borús az idő. Igazság szerint már egy hónapja eldöntöttem, hogy megyek egy kört, de sajnos némi probléma lépett fel. Mint kiderült a jó öreg akkumulátor beadta a kulcsot. Így a motort kicsit elhanyagoltam. Aztán 05.16-án eljött az idő, hogy továbblépjek!  Megvettem az új aksit, és lám, elsőre beindult! Szerencsére semmi komoly gond, sőt komolytalan sincs! Minden állítgatás, javítás nélkül, rövid szívatás után első rúgásra beindult! Az alapjárat is rendben van. És mentem is néhány kört! Meg vagyok elégedve, jó munkát végeztünk tavaly! Így most már élvezni is lehet!

Szólj hozzá!

Címkék: 1969 javítás indítás helyreállítás mz es 125


A bejegyzés trackback címe:

https://egymasikmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr724524037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása