Jónéhány dolog még hiányzik. De itt az ideje elkezdeni összegyűjteni az alkatrészeket. Össze is írtam, amire szükség van. Persze még nem tudhatok mindent, ennek ellenére mégis sikerült kb 25.000.- ért összeírni a cuccot. Mondjuk ez az elő számítás, az első boltból, aztán kis keresgélés és sikerült kb 8.000.- lefaragni az árból. Persze ennek ellenére nem vásároltam még be mindent. Az első csomag tartalma:
- gázcső
- jobboldali markolat
- egy pár lábtartó gumi
- 4 fékbetét
- benzincső
- gyújtás kábel
- gyertya pipa
- akkumulátor leszorító gumi
- oldaldoboz zár
- levegőszűrő
- első izzó 6V 45/40
- féklámpa izzó
- index relé
- emblémák
Mivel az első lámpa már amúgy is ki volt szedve, ezért megpróbálkoztam az index relé cseréjével. Ez elsőre a rozsdás csavarok miatt nem sikerült, így a hétvégén ki kell találnom valami hatásos módszert. Az izzót viszont sikerült kicserélni, bár a park lámpa izzót jól kifelejtettem. Mivel még szét kell szedni, ezért ez nem nagy gond. A hátsó lámpába bekerült a féklámpa izzó. Aztán gyújtás és lám, van világítás. Sőt a féklámpa is tökéletes. Gondoltam, csak be kéne indítani, hátha most már nem akar leállni fékezéskor a motor. Sajnos nem jártam sikerrel. A gyújtás még mindig nem tökéletes ezek szerint. No meg valószínűleg a rutin hiánya sem könnyíti meg a helyzetet. Szó mi szó nem indult be, még annak ellenére sem, hogy gyertyát is cseréltem, meg a gyertyapipa és az új gyújtáskábel is a helyére került. No de a hétvégén, már, ha nem esik meg kell oldjam! Már nagyon bosszant!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.